Mimpi Roh Keluar Dari Badan Bawa Pedang. Apa Jadi Seterusnya Buat Korang TERKEJUT !!!

| October 3, 2016 | 0 Comments

Mimpi Roh Keluar Dari Badan Bawa Pedang. Apa Jadi Seterusnya Buat Korang TERKEJUT !!! | Sy mulakan dengan duduk di asrama masa form 1.. masa kt asrama pernah nmpk lmbga putih berterbangan yg tembus dri dinding ke dinding.. time tu waktu asar, xtrun solat di surau sbb demam.. cuma aggp tu bygn sbb tgh demam.. then; pernah ke tindih masa tidur.. bdn xblh nk bergerak.. mmpu mngis je.. (xngat sgt sbb bnde dh lama lepas)

1

Yg pasti; masa sklh mngh.. pernah kene histeria 2 kali.. bila teringat balik.. lawak pon ade. Ingat kan bnde tu tamat kat situ je.. tp semakin menjadi2 sejak sambung degree..

Bnda ni berlaku dan sampai sekarang sy alami.. bermula tahun 2 sesi 15/16.. sy sering alami mmpi yg agak pelik.. sampai sy dh biasa dengan mmpi sebegini.. siap blh list kan mmpi pelik tu mcm mna.. mmpi yg berlaku ni.. akan sama dengan keadaan sy tidur.. sbgai cnth nk bgi pembaca faham.. sy tidur pkai bju hijau seluar hitam dan mengiring ke kanan.. jadi dlm mmpi tu.. keadaan nye sama dgn realiti..

1) pada awalnya, selalu sgt mmpi roh ditarik keluar dari bahagian atas kepala.. sampai kan bahagian badan atas sy terangkat dan berasa kebas

2) mmpi roh keluar dri badan dan roh tersebut ssh nk masuk balik dlm badan.. gigi terasa kebas.. dan apabila sedar.. nafas tercungap2

3) mmpi roh keluar dri bdn bersama pedang dan menuju ke arah belakang badan sy.. jdi, sy xthu roh tu buat apa dengan pedang segala tu. heeee

4) mmpi roh keluar dan pergi selamat kan kanak2 lingkungan 6 ke 10 tahun dri bahaya.. bahaya apa pon sy xthu sbb bahaya tu terlindung dri penglihatan saya..

Antara mmpi yg sy sering alami masa tahun 2.. kiranya, kalau malam tu sy rasa xsedap hati, gelisah.. sy akan mmpi pelik mcm tu lah.. walaupon sy dh baca ayat kursi, 3 qul.. tidur dlm wudhuk.. tetapi tetap mmpi yg sama.. dan mmpi tu berlaku dlm masa 10 ke 20 mnit..

Yg pling sy pelik.. masa bulan puasa baru2 ni.. hari kedua puasa.. mmpi lembaga hitam duduk di penjuru bilik.. tp lmbg tu xpndg sy.. cuma dia bersuara ” kau tggu”.. bila sedar, pndgan terus ke penjuru tersebut

Sy ingatkan rumah yg sy duduk masa tahun 2 tu yg bermasalah.. ttpi bila balik kg masa cuti sem.. masih alami mmpi yg pelik walaupun tidak kerap ..

Sekarang sy berada di tahun 3.. sudah 1 bulan berlalu.. kali ni sy mmpi tntg bayi; harimau dan ular..

Yg bayi tu.. sy mmpi dia mngis, dan sy agkat la bayi tu nk bgi dekat mak dia kan.. dan lepas sy agkat byi tu.. sy muntah darah sambil keluarkan suara harimau mengaum .. kedudukan masa sy muntah tu.. melutut sambil tgn sy digenggam..mmpi yg ni pon bila tersedar.. sy tercungap2

Selang beberapa hari, ular pula yg muncul dlm tidur sy.. xberapa ngat sgt mmpi ni.. tp yg pasti, sy lari lintang pukang sbb ular kejar..

Masa di tahun 2, lembaga hitam pernah bertenggek di tgn kanan sy waktu tidur.. bila buka mata terus nmpk.. tp xnmpk muka.. cuma nmpk smpai dada je.. hitam dan besar.. time tu, tidur katil atas.. terus terjun katil lah cerita dia..

Tu antara mmpi dan kejadian pelik yg berlaku ke atas diri sy.. sy pon xde berkongsi kisah2 ni dekat ramai org.. cuma dekat rakan2 yg dipercayai sahaja.. rakan2 suruh sy buat rawatan syiffa’.. tp sampai sekarang xberpeluang.. terpikir jugak tkut memudaratkan diri sndri..

Yg pasti, setiap mmpi yg berlaku, sy akan jdi bingung.. kenapa sy perlu alami mmpi2 sebegini dan terasa benar2 berlaku.. pary roh kuar dri bdn dan ssh nk masuk plg menakutkan.. mcm mana kalau roh xdpt msuk lgsg..

Mgkin agak tergantung kisah sy ni, mohon bantuan korang. Terima kasih – unimap student via IIUM.

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‪‎ICELAND‬ !!!‬‬‬
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‪‎ICELAND‬ !!!‬‬‬
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , ,

Category: TAULADAN

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *