KUNYIT PUTIH – TIPS CARA RAWAT RESDUNG PALING BERKESAN !!!

| March 29, 2017 | 0 Comments

KUNYIT PUTIH – TIPS CARA RAWAT RESDUNG PALING BERKESAN !!! | Adakah anda setiap kali makan udang atau mana-mana makanan laut, bibir jadi bengkak, mata gatal, hidung gatal. pas tu mulalah jerawat naik satu per satu. Hrmm.. leceh betul la.. Orang makan seafood sedap-sedap, anda hanya mampu tengok je. Tu tandanya memang anda ada masalah resdung la tu…

Ketahui Tanda-Tanda Resdung

1. Selalu selsema terutama jika cuaca sejuk
2. Nafas berbau
3. Pipi muka naik jerawat
4. Terasa gatal di muka dan badan selepas makan seafood
5. Senang bersin bila terkena habuk
6. Kulit selalu gatal terutama waktu panas
7. Selalu sakit tekak yang berulang

Bila alami tanda-tanda seperti di atas mesti ganggu kehidupan harian. Selalu ngantuk la, malas la dan mula lah cari MC. Anda mesti ikhtiar untuk selesaikan masalah-masalah ni.

Testimoni Pesakit Resdung Yang Dah Sembuh

Assalamualaikum. Nama saya Rosli. Umur 34 tahun. Memang saya sedar dari kecil lagi saya ni ada masalah resdung. Tapi saya abaikan je. Tapi bila usia semakin tua ni, makin menjadi-jadi resdung saya ni. Kalau dulu boleh lagi makan seafood. Sekarang ni langsung tak boleh. Bau pun tak boleh !!!

Stress betul. Orang lain makan sedap-sedap kita jadi penonton je. Satu lagi, prestasi tempat kerja pun semakin menurun. Yelah sebab tak selesa nak pergi meeting. Hidung asyik berair je. Telinga pun selalu berdesing. Dengar tak dengar je. Mata merah. Gatal-gatal kat badan. Adoi…

Bukan saya takmo ikhtiar. Dah pelbagai produk saya guna. Rawatan doktor pun sudah, rawatan alternatif pun sudah. Ribuan ringgit kot dah abis untuk cari penawar. Dah nak putus asa sebelum sehinggalah seorang kawan satu geng ada penyakit resdung, Yusof datang kat rumah. Dia kata kat saya, “maaf Rosli, aku terpaksa keluar dari kelab resdung kita” ..

Aah memang dia dah berubah. Muka dah tak menggerutu jerawat dah. Lepas korek-korek rahsia, barulah tau dia amalkan rawatan herba tradisional yang dia dapat dari tok wan dia di Kedah. Tok Wan dia guna kunyit putih. Dah siap komersial dan ada nombor KKM. Bagus ni. Tradisional tapi diluluskan Kementerian Kesihatan. Kenapa tidak untuk cuba kan.

Selepas 3 hari cuba, alhamdulillah memang ada kesan. Hingus makin berkurangan dan bersin pagi pun dah takde. Aah memang ajaib. Yang paling best, malam tu saja la nak cuba seafood, alhamdulillah lazatnyaaaaa… Memang saya akui, nak kata resdung hilang 100% tu takda la, tapi saya rasa perubahan yang sangat ketara.

Sekarang ni dah dekat sebulan saya guna produk kunyit putih ni. Memang sangat berterima kasih kepada kawan saya Yusof. Saya nak balas budinya dengan berkongsikan produk kepada tuan puan. Tak susah pun rawatannya. Makan 2 biji kapsul kunyit putih ni pagi sekali dan malam sekali. Bila resdung dah berkurangan boleh la makan sebiji sehari dan kalau dah betul-betul stabil baru lah makan seminggu 3 biji je macam tu…. Boleh ? Jangan kata abang tak payung ye. =)

FORMULA HERBA KUNYIT PUTIH UNTUK MENYEMBUHKAN RESDUNG NI SUDAH DIAMALKAN SEJAK RIBUAN TAHUN DI KERAJAAN KEDAH TUA. DAPATKAN SEGERA. BOLEH HUBUNGI Whatsapp SUFIY +6013-5119070 UNTUK ORDER.






PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , ,

Category: KESIHATAN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *